Övertrött.

Jobbade idag mellan 11-20.10.
Två minuter ÖVER åtta kommer det inspringandes en kund..
Jag: - Ursäkta vi har stängt nu!?
Han: - Jag ska bara titta på en grej snabbt...
Jag: - Nej, tyvärr, du får komma tillbaka imorgon.
Han: - Det går jätte snabbt.
Pernilla: - Jaja, 2 sekunder max!

Och visst han var faktiskt snabb och hämtade ett par skor som han ville ha..
MEN, så var det en annan kund kvar också, som provade pjäxor.
Han hade varit där sen halv åtta.. Sen stannar han till typ kvart över åtta..
Så tror man ju sjääälvklart att han ska KÖPA ett par efter att ha stått där efter stängning och drygat när vi ville gå hem... MEN icke! Han gick därifrån tomhänt. Skitkul. Haha. Väldigt irriterande faktiskt. Men men.

Tränade i alla fall efter jobbet. Duktiga jag :)
Orkade inte egentligen, men nu känns det så mycket bättre. As trött, men skönt trött på ett visst sätt.


Nu ska jag kika klart på Spanglish, sen dusch, sen sleeping time.

Godnatt.

Ps. Hinner inte skriva så mycket i bloggen när jag jobbar till åtta nu fram tills torsdag. Men ska försöka med minst ett inlägg per dag :) Ds.



Balen i 3:an på gymnasiet får avsluta detta inlägg :)

No minds.
FridaLee



Kommentarer
Postat av: Vick

Jag vill inte vara sjuk längre..

Vill också träna :D

Saknar dig :D:D

2010-02-23 @ 18:10:35
URL: http://victoriamindelius.blogspot.com
Postat av: Lina

så fin du vart i klänningen! verkligen :)

2010-02-24 @ 11:42:44
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: «PinkieLaady

vad är det du jobbar med? :)

2010-02-24 @ 14:35:18
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: Anonym

Lina: Tack! :)

Victoria: Saknar dig med :(

Tråkigt på jobbet utan dig! Plus på gymmet. hihi

Bli frisk nu! <3

2010-02-24 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0