Nytt soffbord :)

Wey, äntligen lite lyft i vardagsrummet!
Hittade ju mitt presentkort igår, så köpte ett billigare, men snyggt bord idag på ikea.
Var lite osäker hur länge presentkortet räckte, så frågade när jag kom dit....
10 år?! hahaha. Så det var ganska lugnt :)

Här har ni två bilder på bord och dekorationsljus:
(Ps. sofforna och den extremt fula mattan ska INTE vara kvar i rummet länge till. uschuschusch! får rysningar av dem. Dem har vi bara så länge så vi kan sitta på nått. puäh).






Ganska så fint bord för 449:- va? Eller ja, 149:- för mig, eftersom jag hade presentkort på 300:-

På dekorationsplattan sitter det en liten skydds-fe, "bergkristall eller såkallad: rhinestone" som för med sig klarhet och harmoni till ditt liv. Den fick jag av mammas kusin Caroline när jag fyllde tjugo. Tycker det var en väldigt fin gåva. :) Dem finns på www.gnomy.com och heter: "The healing fairies".


Storstädning blev det idag också. Diskade, dammade, damsög, tvättade badrummet och plockade undan alla prylar. Så nu ser det så fräscht ut här :) Very good! Man mår faktiskt bättre av när det är fint. Förstår varför mamma alltid lackade hemma, när jag slarvade.. hähä. Sorry mami. <3


No minds.
FridaLee


Kommentarer
Postat av: Caroline

hihi, den gjorde sig väldigt bra där :) fint ni verkar ha det ju!!

2010-02-19 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0