Måste köpa vita kläder...

Vitt är faktiskt snyggt, men kanske passar mer till vår och sommar?
Jag ska ju som sagt på ett White party i Sthlm imorgon, Lördag, och måste därför hitta något snyggt, vitt att ha på mig. Har nästan ingenting vitt i garderoben. Förutom linnen, tshirts och nån topp. Därför är det ett måste att gå ner på stan idag, på min lediga dag, för att försöka finna något fint.

Men drygt med vitt.. finns ju såååå många snygga i svart?! haha
Jaja, får väl gå ann för den här gången ;)


Två klänningar från Nelly, väldigt enkla och söta:





Vilken klänning var bäst? Kommentera gärna.


Nu ska jag kila ner på stan. Sen ska jag hem till mamma på myskväll med familjen :)


No minds.
FridaLee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0