Ice ice, baby.

Fick en skiva idag med massa bilder från Kjell.
Så himla fina. Skitkul, verkligen! :)

Här har ni två. Ganska så lika de andra bilderna, men ändå speciella på sitt sätt.









Ps. Har ni ätit en semla idag? :) För det har jag. hihi
Höll på att glömma bort fettistisdagen, då Gina på jobbet nämnde den och sprang iväg och köpte lite semlor.
Gott, gott!







Jag har också gjort klart mammas design idag till broschyrerna.
Blev väldans bra. Hoppas hon tycker det hon med.
Ska visa den för henne imorgon när jag ska hälsa på och röja lite i mitt rum :)

Så här ser den ut just nu:




Sen ska man vika den i tre delar, som en broschyr. Så första sidan blir alltså den längst till vänster på bilden. Där hennes "Möbellogen" loga, finns med. Gå gärna in på hennes hemsida och kika på bilder där. Jag har hemsidan ligger under: "mina länkar". :)

Nej nu ska jag dra mig till sängs. Måste vara pigg imorgon.
Tjingeling.


Sleep tight, and goodnight  c",


Kommentarer
Postat av: Vick

Fan vad mycke coola möbler...

När jag flyttar till större ska ja nog ta en titt hos din mor :D

2010-02-17 @ 15:26:54
URL: http://victoriamindelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0