Hemma hos mor och far..

Idag har varit en givande dag.
Jag tränade corepass imorse med Victoria och sedan åkte vi och solade.
Jag hittade en ny sminkväska för 20:- på H&M. (bild kommer sedan)
Jag åkte hem till Irsta till mina föräldrar (där jag är nu), och städade hela mitt rum och rotade fram prylar som jag inte sett på flera år. Hittade nämligen ett presentkort på IKEA för 300:- som jag fick på min student.
Jag undrar om det fortfarande gäller? Hoppas det, eftersom jag flyttat nu och behöver nya prylar. :)
Jag kikade in i mammas butik och fixade klart hennes design. Sen besökte jag och mamma grannen och tittade på lilla Benjamin som var sex veckor gammal. AW bäbis! Jag gav min present till mamma Victoria och hon blev glad över att få en adidas tshirt och en soctröja till sin baby :)

Och just nu sitter jag vid matbordet och ska äta god kyckling som pappa lagat. Mums!

Update you later.

 

Min student.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0