Gratis shopping.

Var som sagt och firade Daniel och Hilda idag,
och fick enormt mycket och god mat.
Plus efterrätt... puh! Men allt gick ner, och trevligt var det att träffa alla in the family.

Innan jag och Robin ska gå så börjar jag och Hilda att kika igenom hennes garderob...
Det visade sig att det fanns massor av urvuxna kläder och annat som hon inte ville ha kvar längre.
Jag=Överlycklig!
Tog med mig två kassar hem med kläder, som nu räcker i ett halvår.. haha, or not. Men vääldigt många snygga och bra märkeskläder var det.

Fick till exempel denna assnygga sidenskjorta från ichi som satt som gjutet:



Passar jättebra till jeans, shorts, eller kjol. För sommaren 2010, så är det ett givet plagg!


Fick också denna extremsöta blus från Odd Molly, som också kommer sitta bra i sommar:




Plus en gammal hederlig manchester kavaj från gina:




Sen fick jag en Filippa K klänning, 3 sommarlinnen, en till kavaj, byxor, en höst och vårjacka, och två skjortor.
Hon är alldeles för generös Hilda. Men tackar henne som bara den för de fina kläderna!
Kul att man inte alltid behöver shoppa nytt, utan att gammalt mode kommer tillbaka så att man kan använda stilarna igen och igen och igen. Man kan ju alltid sy om sina gamla kläder också, för att fräsha upp dem :)


MYCKET GLAD ÄR JAG.


No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0