Extrem-trött idag, igen.

Jobbade heldag idag med, 9.50-20.10. Stod i kassan hela dagen också och stirrade mig blind på alla reavaror som jag var tvungen att sänka själv i kassan, eftersom rean egentligen inte börjar förrän imorgon. Och först DÅ går de rätta priserna in i kassan automatiskt. Typiskt. haha. Så jag kommer antagligen drömma om en hel del siffror inatt... zzZZZzz!



Mamma ringde idag på lunchen också. Hon saknade mig och ville ha en mamma-dotter kväll nu på fredag. aw, sött! Hon saknar mig nu när jag flyttat. Blir inga tekvällar så ofta, som det blev för några år sedan. Det är lite synd. Men man får träffas dem dagarna man har tid och försöka utnyttja tiden tillsammans :)




Solade idag efter jobbet. 30 minuter för 30:- på gamla Djäknesolen här i Västerås. Den heter nu Solstudion och är billigast i stan om du vill sola! Öppet varje dag mellan 7-22. Känner att jag måste hinna få lite färg tills på lördag när jag ska till Sthlm med Allis och gå på party. Det är White tema, och huuur kul är det att vara skitblek i en vit klänning?! Inte så kul. Så förberedelsen igång :)



Jobb imorgon igen på Stadium, 11-20.10. Kära gud, jag hoppas Victoria är frisk då så jag får träffa henne. Vädigt långtråkigt på jobbet utan henne och våra roliga skämt :( Amen. Haha


Nu ska jag sova. Keep on reeding, ni som gör det. Det är väldigt kul med olika läsare :)


PUSS


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag kommer stå där i kassan i morgon när du kommer :D haha weeeii..

Men klockan 4-5 drar jag till sälen så då ses i inte på några dagar igen men när jag kommer hem så ska de fan tränas och umgås :D haha Jag håller på att få krupp här hemma ensam.. PÖSS

2010-02-24 @ 22:52:02
URL: http://victoriamindelius.blogspot.com
Postat av: designtopia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se

2010-02-25 @ 09:15:36
URL: http://designtopia.blogg.se/
Postat av: Allis

hahaha jag solade med idag, shit asså! längaaaarrr :) <3

2010-02-26 @ 23:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0