Ensam på bion.

Igår var jag och Robin på stan, för att äta lite på Jensen's bofhouse och för att gå på bio. Det var jättegod mat och efterrätt och vi gick därifrån proppmätta. Vi gick till SF bio för att se "Have you heard about the Morgan's?" och till våran förvåning så var biosalongen HELT tom???! Det var helt overkligt. Aldrig sett en film på bio ensam förut. Hahaha. Mycket skumt, men kul ;)

Filmen var väl helt okej, men inget speciellt. Ganska tradionell, romantisk, rolig, allmän osv. Inget direkt WOW.

Den får $$ av $$$$$



Idag jobbade jag mellan 16-20.10 extra pass istället för Sofia.
Efter det så åkte jag och Victoria gullen och tränade på friskis. Hann väl inte jätte mycket eftersom dem stängde halv tio, meen tränade i alla fall ett tag, vilket kändes bättre än att inte ha tränat alls. yej!

Jobb imorn mellan 11-19. Ska också försöka hinna träna igen. Ledig fredag. Ska eventuellt träna med Victoria då med. Sen på lördag blir det jobb mellan 11-16.30, för att senare på kvällen gå på födelsedagsfest. Ska bli skoj!
Ska dock INTE sluta som förra helgen. nej usch nej. Denna helg får det bli Robin som får bli onykter och odräglig... såsom jag tydligen var förra helgen. hehe.

Well well, ska sova nu, men bjuder på en ganska så nytagen bild på mig själv innan dess:

klicka för större bild.



No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0