El Stockholmo.

Uppe med tuppen kvart över åtta idag. Gick och la mig klockan ett igår kväll. Då tycker man väl ändå att man ska kunna sova lite längre?! Men det gjorde jag inte. Är nog inställd på jobbklockan och vaknar i den rutinen.

Idag ska jag till Sthlm med Allis, ska bli kul. Frågan är bara hur vi ska ta oss dit. Får kanske lov att ta ett tidigt tåg så vi kommer fram i tid. För bil kan bli lite svårt..

Fast i och för sig. Kollade vädret nyss och det ska ju vara plusgrader idag, inatt och imorgon, Söndag. Så väglaget blir först till is på Måndag. Men man vet ju aldrig med vädret. Dem har ju nästan alltid fel!

= + 1 grad.


Nej nu måste jag fixa mig ifall vi måste åka med tåg.

" Party like a rockstar, I- I shake buildings. In the club with Tommy Lee and Paris Hilton ".




Bilder från kvällen kommer imorgon :)

No minds.
FridaLee


Kommentarer
Postat av: Allis

Fyfaaaaan vilken natt asså, weeey <3

2010-03-01 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0