Dissar Melodifestivalen...

The grass is greener on the other side
I've told some people now they know it
forget you old lawn come over to mine
take your first step and you will get there in time.

It's true
life will smile for you

The grass is greener on the other side
someone told me she had finally seen it
it's hard to believe it before you've tried it out
she's already there she's finally home.

Life will smile for you - it's true.

I wouldn't lie for you.





Salem al Fakir, väldigt musikalisk människa. Låten han bidrog med i melodifestivalen: "Keep on walking" sätter sig direkt i huvudet. Ett geni helt enkelt. Blir förvånad om han inte vinner hela festivalen.

Förövrigt så tycker jag melodifestivalen spårat ur totalt! Jag menar, vem vill se Dolph Lundgren krossa isblock på scen? Vafan har det med musik och nya talanger att göra? haha. Plus att det ser ut som att han är dubbad. "Nu er det datch föör melodi nummer six".... Jag menar.. jag är inte den som är ett skarpt fan av melodifestivalen, men KOM IGEN?! Var bättre förr med tradionella låtar och uppvisningar som Charlotte Perelli och Carola. (Nu låter jag säkert gammal och tråkig, även om jag bara är tjugo år, men så tycker jag). Jag vet inte vad andra tycker, men allt ska alltid spåra ur och gå för långt. Jag uppskattar Dolph som skådespelare, men inte som programledare för Melodifestivalen. Sorry Dolph. :(

Olas låt var i och för sig hyfsat bra. Så där var det ju ingen direkt ljuslampa att han gick vidare...


Aja, nog om det. Köpte en liten present till min vän Victoria idag. Hon ska ha kalas på fredag :)
Ska hjälpa henne att baka tårta på torsdag. Fast hon vill inte äta den :( buhuhu. Haha.

Snart ska jag på Core Bosu också på friskis. Ska bli skoj!
Och imorgon blir det jobb, för att senare äta middag hemma hos familjen. Farmor kommer. hihi.

Laters.


No minds.
FridaLee



Kommentarer
Postat av: Vick

Oh vad jag blir nyfiken nu då;D



Jo jag ska nog smaka lite i alla fall:D

man fyller bara år en gång per år..

HAHA



ses snart

2010-02-09 @ 17:34:31
URL: http://victoriamindelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0