Daniels kalas.

Idag ska vi till Robins bror Daniel och fira honom med italiano familjen :)
Måste träna först bara känner jag. Blev för mycket av det goda igår hos Victoria, men tacopaj, godis, tårta, kakor osv. haha. Men orkar inte känna någon skuld egentligen, för ibland måste man unna sig lite sånt. Fast kanske inte två dagar i rad? hehe, eller jo ;)

"Får köra dubbla pass i veckan, men både armar och rygg"
, som en viss mr X säger, så kanske jag kommer i form..
Moahaha!

Nej nu ska jag åka och träna.

Imorgon hoppas jag på en fin dag. Alla <3-dag, med min älskling.
Vi firar våran dag då också, åtta månader. Tiden går så snabbt!
Köpt en liten gåva till honom. hihi




No minds.
FridaLee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0