Alla hjärtans dag <3

Det blev en jätte mysig dag igår med Robin.
Vi vaknade och jag gav mitt paket och kort till honom, och han gav mig sitt kort + en jättevacker ros :)
Vi åkte och köpte nybakat bröd till frukost och mös framör tvn.

Sen, eftersom det var så otroligt vackert väder, så åkte vi ut till Björnön, för att promenera runt på isen.
Sen la vi oss i snön och jag kastade en snöboll på Robin. haha.

När vi kom hem, så kikade vi på en kass film...
Sen gjorde vi våfflor :D
Man måste lyxa till det, när det är alla hjärtans dag. Plus att det var våran dag också.
Åtta månader tillsammans. Tiden går så himla fort!







Sen kikade vi på ännu en film. En romantisk film, som var väldans bra :)
Och tog oss ett bad.

Sen helt plötsligt blev jag hyper trött och somnade klockan 21.00?!
Fast det var hur skönt som helst. Fick sova ut ordentligt.
För idag är jag jätteglad och pigg.

Alla hjärtans dag, blev i alla fall lyckad, och jag hade en helt underbar dag med min älskling :)




No minds.
FridaLee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0