Afro-dansen.

Tränade igår. Först en timmes gym och sedan en timme afrodans.
Trodde verkligen inte att det skulle vara så jobbigt som det var!
Min kropp är helt död idag. Känns som jag släpar mig själv framåt. haha
Jag förstår nu, varför det alltid är kö och så mycket folk som vill gå på passet.
Det var ju sååå bra träning.

Tränade idag också, med Victoria. Körde dock lugnt, med gym, eftersom vi ska gå på core pass imorgon.
Skona mig?! hähä. Nejdå. Det är bra att träna :)


aaaaaiiiiihaaaaaaaah!



Synd att jag nästan alltid jobbar måndagar. Missar den alltid då.


Till alla er som läser detta. Prova dansa!
Gud vilket konditionspass. Skitbra träning.



No minds.
FridaLee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0