PICTURES

Måste medge att jag varit en dålig uppdaterare ett tag nu. Kan berätta att jag just nu är sjuk, inte det roligaste sådär innan nyår - håller tummarna att jag ska bli frisk - peppar peppar, ta i trä!

  • Att jag gått Björn Axéns slutvisning den 16e december. Och att det gick jätte bra. Det var dessutom jätte kul och jag träffade massa underbara männsikor. Sara Wärm är en as bra frisör som jag tycker man ska gå till om man vill få håret fint :)
  • Det har varit julafton, där jag fick jätte fina julklappar av nära och kära. Bland annat prydnadskuddar av mamma, en jätte fin halsduk av svärmor Hilda, en mysig tröja av bror och en asgod parfym av älskling. Till farmor och mormor gav jag och bror några nytagna bilder på oss. Och dem blev jätte glada. :)
    • Denna parfym fick jag av baby:



    (Faktiskt, så är detta en herrparfym. Men den går lika bra för tjejer att använda. Nästan hela Neotantric serien är såkallad en "unisex" serie där parfymen kan användas av båda könen).

  • Jag har äntligen fått lite nya bilder från Mathias och Filip :) Jag tog mig friheten att redigera dem själv.




  • Den 8e januari har jag planerat in en ny photosession med Johan Steensland. Det var ett tag sen, så det ska bli kul att se vad vi kan hitta på den här gången :)
  • Jag har kommit in på Berghs school of Communication, där jag ska läsa grafisk design. Det var meningen att jag skulle börja nu den 25e januari 2011, men eftersom Berghs ansåg att de som hade sökt inte hade rätt kvalifikationer så valde dem att starta i augusti istället. Och jag har då en garanterad plats :D SÅ KUL! Så jag antar att San Francisco får vänta ett år till. Men det gör inget. Jag kom ju in!!!!!! :)
  • Jag måste också bli frisk tills på fredag, då det är nyår och vi ska åka 14 st på nyårskryssning. Det sista man vill är ju att ligga nerbäddad i en hytt... Nej det går inte!


Aja, här kommer lite bilder ifrån Björn Axén visningen. Blev en väldans lång uppdatering här :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0