Okej, jag måste bara skriva idag.




För idag fick jag reda på något som gjorde mig till världens lyckligaste människa :)
Det går framåt, framåt. Och mailet jag fick idag gjorde mig hysterisk!
Zapmodels. En agentur i Stockholm vill att jag ska arbeta för dem!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte fatta att det är sant. En av Sveriges bästa agenturer frågar om jag vill vara med hos dem?
Hur sjukt och extremt underbart kul är inte det? Jag finner inga ord. Detta är vad jag länge drömt om och hoppats ska hända. Och nu gör det, det. Helt makalöst.

Och jag sa ju att jag bara skulle skriva i bloggen om det hände någonting kul i mitt modellyrke osv...
Well, NU har det, det! Wohoooooo! Så jag var bara tvungen.
Nu kanske jag kan uppdatera ännu mer framöver. Kan vi ju alltid hoppas på ;)

I'M IN HEAVEN.


lycka lycka lycka lycka lycka. :)


Jag är bara så j'vla GLAD!



FridaLee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0