Valborg.

Imorgon är det Valborg och det blir nog en lugn sådan. Eller, vi får se. Heh. Ska i alla fall jobba till 4, sen blir det hem och fixa sig, för att åka till Robins parents och äta italiensk pasta. Mhmm, jag som bestämt vad vi ska äta ;) Hilda är så duktig. Så det blir mycket trevligt att få umgås lite med dem. :)

Kvällen vet jag inte vad den bjuder på. Om det blir en utgång, så blir det isåfall en nykter sådan, eftersom jag ska plåtas på lördagen i Strängnäs igen. Johan och jag ska försöka skapa lika bra bilder igen, fast med ett nytt tema. Kan bli mycket intressant och bra tror jag.


ego-bild.


Skiiiiiitkul att ögonen började spåra ur idag också? NEJ! Hatar pollen och gräs! Jag hoppades att jag skulle slippa detta, men icke. Gick direkt till apoteket och inhandlade ögondroppar. Får väl se om dem funkar eller om sommaren ska bli förstörd tack vare allt j*vla var och slem, som man får i ögonen. Som också gör att linsen fastnar i ögonlocket och gör mig blind. NEJ DET KLARAR JAG MIG UTAN TACK. Jag hoppas verkligen att ögondroppar ska funka, annars får jag panik. Då blir det en blind sommar, utan glasögon och utan linser. Så hejar jag inte på någon av er på stan, så förstår ni varför. Jag ser er helt enkelt inte. Hahahah. Skämt och sidor. Men faaaaan för pollen! 


Tack för mig, hej.


FridaLee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0