Uppe med tuppen.

Gick upp kvart i sju för att skjutsa min käre boy till jobbet. Var tvungen att göra det så jag kunde ha bilen idag. Eftersom jag inte lyckades få tag på någon annan igår som kunde följa med mig till Strängnäs. Så får åka själv. :) Tänkte att jag kunde ju gå upp och skjutsa honom, och vara hemma på fem minuter igen. För att då kunna lägga mig och sova i typ en och en halv timme mer. Meeen, det kunde jag inte. Var bara småtrött och alldeles för pigg i ögonen för det. Så här sitter man nu. Känns ganska värdelöst på en ledig dag. Fast ändå inte. Jag ska ju fotas idag, och det är bland det roligaste man kan göra. Tycker jag i alla fall! :D Business tema.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs i kväll/Eftermiddag.




Laters.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0