Säsongens sista hemma match.

Från Irsta HF:s hemsida:

"Det drar ihop sig till allsvenskt kval i Bomben ännu en gång. För sista gången denna säsong kliver unga nya Irsta HF in på hemma golvet. Dom kommer inte be om ursäkt för sig, var så säkra.

- Om någon skulle sagt innan säsongen att Irsta HF skulle ta sig till ett direkt avgörande kval till allsvenskan skulle nog inte många trott på det. Vi har dock hela tiden känt att vi kan vinna varje match, att vi inte är chanslösa mot något lag. Det känner vi nu också. Vi har allt att vinna och vi kommer göra allt för att ta den här chansen som vi skaffat oss. Säger Aje Jansson

- Veckan som gått sen bortamötet med Höör har varit bra. Vi har kunnat träna bra även om ett par spelare varit sjuka och några småskador dykt upp. Trelleborg ska vara riktigt bra för att slå oss på vår hemmaplan. Avslutar coach Jansson.

 

UNGA NYA IRSTA HF GER ALLDRIG UPP! NU ÅKER VI, KOM TILL BOMBEN PÅ MÅNDAG SÅ BÖRJAR VI SKRIVA HISTORIA TILLSAMMANS"



Handboooooll! Så längesen jag tittade, och själv spelade. Jag saknar det som fan ibland. Skulle vara roligt att kanske bara gå ner på en träning och lira med sitt gamla lag. Men jag lyckas aldrig ta mig i kragen. Kanske för att jag innerst inne inte känner för det? Eller för att jag inte vågar. Jag vill aldrig vara sämst, och det är jag defenitivt just nu om jag skulle prova spela igen, eftersom jag slutade för snart två år sedan. Wellwell... Nu är det min lillebrors lag som ska spela, och det ska i alla fall bli skönt att komma i stämning igen i handbollshallen som jag i stort sett växt upp i och spenderat halva mitt liv i. HEJA IRSTA!



My old team.





Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Sötblogg:D:D:D:D



Rösta gärna på min bikini!:)

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=toborJaAzqhpEpY4mMV0GY8YZmk6buHJYgvGnJGbzl#bikiniGallery

2010-04-05 @ 16:53:11
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0