En liten TÄVLING slår vi till med.

Tänka sig. Idag, eller ska vi säga ikväll, är det en bra dag-kväll. För nu har jag bestämt mig för att ordna en liten tävling, där man kan vinna ett tjusigt halsband. Passar bra till våren och sommaren, med en massa pärlor i olika färger :)

Här är halsbandet du kan vinna:



Kraven för att vara med i tävlingen och ha chans att vinna halsbandet, är jätte lätta.

1. Skriv en kommentar till mig att du vill vara med i tävlingen.

2. Skriv om tävlingen i din blogg och länka till tävlingsinlägget.

3. Gå med i Viraltrafik. Helt gratis, för att få fler besökare till din blogg.
Du gör detta genom att klicka dig vidare genom denna länk:
http://www.viraltrafik.se/?fridathomsen.


Och svårare än så var det inte :) Jag kommer att dra en vinnare om 2 veckor från nu. Så den 21:a April utses vinnaren. Så håll er uppdaterade och kika in lite då och då för att se hur det går.


Lycka till!

FridaLee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0