Anna Anka söker assistent.

Hahahahahah, såg det nu. På reprisen av "Anna Anka söker assistent" att jag var med på TV. Jag står ju bredvid Simon som är med i programmet på audition. Ja, jag kom ju inte med såklart eftersom jag sitter och skriver här nu att jag står bredvid honom. Haha. Det var väl tur det kanske. Visste inte ens att jag sökte till Anna Anka. När dem ringde från Meter film och television i Sthlm, så sa dem att det var drömjobbet i USA och att man skulle få jobba med en känd person. Och jag fattade det som att man skulle vara bakom kameran, inte framför. Men jag fattade tydligen HELT fel. För när jag satt där och fyllde i papper på Televisionen så kom hon som hade hand om intervjuerna ut och ba: Ja, hej allihopa. Ni vet väl alla om att ni söker till Anna Anka??! ------ tystnad i lokalen.....

Eh nej det visste vi inte, svarar alla. Hon; Är ni okej med det? Alla; ja det är vi väl...

Varför inte liksom? haha. Kan ju vara kul att se hur det går till bakom kulisserna.
Men är nästan glad att jag inte gick vidare. För jag vill nog inte jobba för henne egentligen. Utan jag hade isåfall åkt för att lyckas själv. Ego! haha. Nejmen jag såg det som en chans att komma iväg till USA och ta sakerna i egna händer där, med saker jag vill göra.

Hursomhelst. Lite smått kul att jag var med på TV i alla fall :)
Jag står bredvid Simon till höger i beige kavaj, när dem visar auditions.

http://www.tv3play.se/program/annaankasokerassistent

Klicka på länken för att se avsnittet.
Jag syns på tiderna: 4.24 & 5.38



Haha titta gärna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0