1 Dec.

Bara 23 dagar kvar till julafton? Tiden går så himla fort. Helt plötsligt är det jul och så står man där och stressköper julklappar in i det sista. Haha. Varför blir det så varje år? Jag tänker alltid att jag ska förbereda mig, men icke. Gör alltid samma misstag.


Väntar fortfarande på ett mail, som kommer avgöra hur min kommande framtid ser ut. Jag hoppas verkligen att jag får det, eftersom jag vill det så hemskt mycket!

Neeej, idag blir det en segdag. Orkar inte ta mig utanför dörren, då jag antagligen fryser ihjäl. Får invänta Robin och hans bil, så jag kan åka och träna sen :) Så ska underhålla mig lite med Gossip Girl avsnitt. Jag har ju inte lyckats följa det så bra som alla andra, så tänkte dra hela serien från början. Haha. Så kanske man hänger med lite sen i snacket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0