Never funny

Aldrig roligt att vara sjuk. Som tur är mår jag bättre idag, och jag börjar undra om det var något som jag åt som gjorde mig så dålig? Jag är typ allergisk eller känslig mot det mesta. Börjar bli väldigt drygt! Skönt i alla fall att jag kunde sova ut idag och vila mig friskare. Ska nog kanske ta en promenad senare ikväll så piggnar jag nog till ännu mer.
Måste må bra imorn och till helgen så jag kan jobba! Det är verkligen viktigt för mig nu, när det börjar närma sig starten av mitt nya fantastiska äventyr. Kan ju inte vara pank då inte. Haha. Gud vad jag längtar. Även om det är jätte svårt för mig att lämna de bästa jag har. Jag kan bara önska och hoppas att det löser sig på bästa sätt ändå. Men jag är så sjukt orolig över att det som vi har ska förstöras. Och jag vet att det inte är någon idé att försöka prata om det, utan att bästa sättet är att vänta och se vad som händer. Men varje gång jag tänker mig den dagen jag åker så smärtar det något så enormt. Jag vet att jag är ung, och att man kanske inte vet just nu vem som är rätt i sitt liv, men känslan jag har säger att du är det. Läskigt att höra? Ja, jag vet!

Nu blev det helt plötsligt ett väldigt deep talk inlägg här. Haha.

I'll keep you in my heart til i'll hold you in my arms.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0