Goldwell

Castingen gick bra idag, så imorgon får vi veta vilka som fick jobbet. Hoppas, hoppas :) Skulle vara så kul med ett lite annorlunda äventyr, utöver det vanliga. Kryssning, visning, klippning, färgning och fotografering. Och kanske lite party, hur kul är inte det? :)

Imorgon blir det jobb på Stadium, heldag. Var ett tag sen jag jobbade där nu, eftersom jag fått jobb på Hilton också. Så det ska faktiskt bli roligt att göra något annat igen. Att packa kött på Hilton är faktiskt roligt och rogivande, även om jag får stressa som fan i början med vissa stationer, eftersom jag tycker att det går skitsnabbt. Medan alla andra erfarna jobbare står och pillar sig i naveln medan de gör jobbet med en hand typ. Hahaha. Men men, man lär sig nog, inom sin tid. De tycker att jag är duktig som lärt mig såpass fort ändå. För vissa är tydligen helt handikappade efter flera månader också :P Så det är ju positivt! Jag har i och för sig alltid haft lätt för att lära, så det tackar jag mor och far för, för de goda generna ;) hihi


Nu ska jag gå och mysa med lover, och kika lite fotboll. Have a great one! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0